مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: سیستم اطلاع رسانی در حوزه صنعت و معدن نیازمند حمایت بیشتر و تقویت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، غلامحسین غاربی، مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل در دیدار هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با رییس سازمان صمت استان گفت: با توجه به گستردگی فعالیت و اقدامات انجام گرفته در خصوص فعال سازی واحدها، توسعه معادن و اشتغال زایی انجام شده، ضرورت دارد اطلاع رسانی در این حوزه حمایت و تقویت بیشتر شود.

او بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای مانع زدایی و پشتیبانی از تولید ،اقدامات زیادی با تلاش مسوولان استان برای فعال سازی واحدهای راکد صورت گرفته و این اقدامات نیازمند اطلاع رسانی به مردم است.

غاربی ضمن تبریک هفته صنعت و معدن از همکاری این حوزه در خصوص اطلاع رسانی قدردانی کرد و خواستار ادامه و تقویت تعاملات شد.

رامین صادقی ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این دیدار  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان درحوزه صنعت و اشتغال، در خصوص میزان پیشرفت قابل توجه در سال جهش تولید در زمینه صنعت براساس مرکز آمار کشور و ارتقای جایگاه صنعتی استان ارایه کرد.

او گفت: این موفقیت ها در سایه تلاش شبانه روزی مسوولان ارشد استان و مجموعه سازمان صمت استان حاصل شده و لازم است نتایج این تلاش ها به مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.