دبیر فدراسیون تکواندو گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در المپیک توکیو داشته باشیم.

مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندوی کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شرایط تیم های ملی پیش از رقابت‌های المپیک توکیو اظهار کرد: با وجود مشکلاتی مانند شیوع ویروس کرونا، تمام تلاش خود را کردیم تا اردو‌های تیم ملی را زودتر از سایر رشته‌های رزمی آغاز کنیم. همه شرایط برای ملی پوشان فراهم است و همگی در اردو در حال تمرین برای موفقیت در المپیک هستند.

او با اشاره به اینکه توقع از تکواندو برای مدال آوری بالا است، عنوان کرد: فدراسیون تکواندو از المپیک سیدنی همیشه مدال آور بوده است و همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در این آوردگاه داشته باشیم. در هر صورت المپیک قابل پیش بینی نیست و همه افرادی که پا به این رقابت می‌گذارند برای درخشش برنامه دارند.

نیری درباره شروع رقابت‌های جام باشگاه‌های تکواندو عنوان کرد: دومین دوره جام باشگاه‌ها قرار است از روز پنجشنبه شروع شود که به شیوه مسابقات جام جهانی است. این مسابقات جذابیت بالایی دارد و با توجه به اینکه در نیمه دوم سال لیگ‌های تکواندو برگزار می‌شود،  قصد داشتیم شور و هیجان خاصی را به این خانواده تزریق کنیم. امیدوارم شور و هیجان جام باشگاه‌ها به موفقیت در المپیک منجر شود.

او درباره وضعیت تیم های ملی پارالمپیک و تیمی مشترک عنوان کرد: هر ۲ تیم به صورت ویژه در تمرین هستند. در بخش تیمی بازیکنان به صورت نمایشی در المپیک هستند. تیم پارالمپیک بسیار آماده است و در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شده و مدال طلا کسب کرده‌اند. طبق برنامه همه چیز در حال انجام است تا به موفقیت برسند.

دبیر فدراسیون تکواندو در مورد برگزاری مجمع عمومی سالیانه این فدراسیون تکواندو عنوان کرد: عملکرد فدراسیون را از نظر مالی و اجرایی مورد بررسی قرار دادیم. با وجود شیوع ویروس کرونا نشان دادیم تکواندو تعطیل نبود. سعی کردیم همه رویداد‌ها را برگزار کنیم که یک همدلی خاصی در تکواندو برقرار شد و نهایتا عملکردمان مورد تایید معاون وزیر و ورزش و جوانان بود.

او گفت: از مردم التماس دعا داریم تا بهترین نتیجه توسط تیم ملی تکواندو در توکیو رقم بخورد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار