سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: خانواده متوفایی که به تشخیص پرسنل اورژانس اصفهان دچار مرگ قطعی شده بود، به پرسنل و آمبولانس اورژانس حمله ور شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت:ساعت ۵:۳۲ صبح امروز در یک تماس با شماره ۱۱۵ برای یک مورد کاهش هوشیاری در محله صمدیه اصفهان امدادخواهی شد و یک کد اورژانس به محل اعزام شد که مشاهده شد جمود نعشی رخ داده است بدین معنا که بیش از دو ساعت از زمان فوت فرد گذشته بوده و امکان انجام عملیات احیا وجود نداشته است.

او  اظهار کرد: با اعلام فوت از طرف پرسنل اورژانس، افراد خانواده متوفی به سمت آن‌ها حمله‌ور شدند که پرسنل داخل آمبولانس رفته و در‌ها را قفل کردند و دچار آسیبی نشدند، اما مهاجمین با پرتاب آجر شیشه جلوی آمبولانس را شکستند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با بیان این که در حال حاضر این آمبولانس از ناوگان اورژانس اصفهان خارج شده، تصریح کرد: برخورد با این اقدام همراهان متوفی از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

او  خاطرنشان کرد: این اقدامات باعث آسیب به اموال عمومی شده و حق دیگر امدادخواهان را در استفاده سریع از خدمات فوریت‌های پزشکی سلب می‌کند، پیش از این نیز مواردی از این دست و حمله به پرسنل اورژانس را داشته‌ایم که باید فرهنگسازی شود تا شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار