مهم‌ترین حوادث مازندران در روزدوشنبه چهاردهم تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه  چهاردهم تیر ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان پمپ آب منازل در بابلسر

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ آب از منازل و ویلا‌های خالی از سکنه در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک زوج سارق و یک مالخر اموال سرقتی در این ارتباط شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و به ۲۶ فقره سرقت پمپ آب از منازل و ویلا‌های خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کردند.

تخریب ساخت و سازغیر مجاز در اراضی کشاورزی بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت:در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغات طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی زرگر شهر به اجرا در آمد پس از هماهنگی‌های قضائی با دادستان این شهرستان و حضور نمایندگان سازمان‌های مرتبط نسبت به تخریب ۶۳ فقره ساخت و ساز‌های غیر مجاز در این منطقه اقدام شد.

سرهنگ شالیکار با شاره به آزاد سازی ۲۵ هزارو و ۲۰۰ متر از اراضی کشاورزی و زراعی در این عملیات، گفت: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر ۷۵۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

توقیف خودروی حامل آرد قاچاق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی به یک خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او از کشف ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش آرد‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سرهنگ عنایتی گنجی با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی در این اقدام، گفت: ماموران انتظامی در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را نیز به مرجع قضائی معرفی کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.