علی عدنان بازیکن تیم ملی فوتبال عراق با پیشروی داعش در کشورش، به جنگ با این گروهک تروریستی رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی عدنان ستاره تیم ملی فوتبال عراق حین بازی, مدتی را در ارتش عراق به مبارزه با داعش پرداخت و همین مورد سوژه رسانه عربی المیادین شد، تا به روحیه وطن پرستی او بپردازد. المیادین در این باره نوشت:

مهمترین چیز شخصیت رهبری در هر جایی است که علی عدنان آن را به خوبی دارد. این یک داستان شگفت انگیز از یک ستاره است که در فوتبال مقابل دنیای اسراف، تجمل، راحتی  و شهرت ایستاد  و لباس نظامی ارتش عراق را به تن کرد تا به مبارزه با گروهک تروریستی داعش که در حال پیشروی به موصل بود، برود.

این ستاره که در سایه اشغال عراق توسط آمریکایی‌ها در دوران کودکی و جوانی بزرگ شده است، تحمل آزار و اذیت داعش و دیدن بمب گذاری‌ها را نداشت؛ بنابراین عدنان توپ را برای مدتی کنار گذاشت و اسلحه به دست گرفت. عدنان در یکی از  مصاحبه‌های تلویزیونی‌اش در این باره گفت: ما با خانواده و برادرانم، همه از ارتش عراق حمایت می‌کنیم. برای اثبات آمادگی ام   برابر داعش اسلحه به دست گرفتم. من فکر می‌کنم داعش ضعیف است. این رسانه‌ها هستند که آن‌ها را برخلاف آنچه که هستند قوی نشان می‌دهند. ارتش نهایتا آن‌ها را شکست داد.  

علی عدنان لقب  "سرباز وفادار" در فوتبال عراق را به دست آورده است. تیم ملی فوتبال عراق حریف ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۴ تير ۱۴۰۰
جنگ کجا بود این فقط عکس انداخته
آخرین اخبار