مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون بندر امام در سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی- ورزشی شهید حقگو خبر داد.

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی و همچنین مقابله با شیوع ویروس کرونا، اداره بنادر و دریانوردی استان با در اختیار قرار دادن سالن چند منظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفری در مجتمع فرهنگی- ورزشی شهید حقگو واقع در شهر بندر امام خمینی (ره) به شبکه بهداشت و درمان منطقه، امکان بهره‌برداری از این سالن را به عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی حین مراجعه افراد واجد شرایط فراهم کرد.

او ارائه خدمات رفاهی به کارکنان شاغل در مرکز تجمیعی واکسناسیون و تجهیز سالن یاد شده به امکانات مناسب سرمایشی و تجهیزات بهداشتی را از دیگر اقدامات مرکز HSE این اداره کل در این زمینه عنوان کرد.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی خود از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در مراحل مختلف با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و حفاظتی و خریداری دستگاه اکسیژن‌ساز اقدامات قابل توجهی برای مقابله با شیوع کووید-۱۹ به مرحله اجرا گذاشته است.

انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.