معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز گفت: طرح شوق رویش با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در شعب جمعیت هلال احمرالبرز به اجرا در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،بهنامیان، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرزگفت:  طرح شوق رویش توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر با هدف غنی سازی صحیح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به صورت رایگان اجرا می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز افزود: با گسترش بیماری کووید ۱۹، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نیز دچاز تغییر و تحول شده که برای پیشگیری از شیوع این ویروس، این دوره‌ها به صورت مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بهنامیان گفت: این برنامه در بخش‌های فرهنگی، هنری، امدادی و ورزشی تقسیم بندی شده که در بخش فرهنگ با رویکرد قرآنی و مذهبی مواردی همچون، حفظ و قرائت قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه، کارگاه‌های متنوع مهارت زندگی با موضوعات سلامت روان، خودباوری و اعتماد به نفس، ازدواج آسان، پیشگیری از مواد مخدر و همچنین کارگاه‌های ادبی همچون شاهنامه خوانی و داستان نویسی است.

او افزود:بخش هنری شامل عکاسی، تدوین، چرم دوزی، خیاطی، نقاشی، سفالگری، بازیگری و تئاتر، ساخت زیورآلات، نمدبافی، رایانه، خطاطی و دوره‌های امدادی کمک‌های اولیه خواهد بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز گفت:همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان و استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دوره‌ها است.

بهنامیان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های شوق رویش می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر شهرستان خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.