مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : طی پارسال نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان کتاب از نویسندگان استان، خریداری شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : در حمایت دولت شکی نیست، دولت موظف است از اصحاب قلم حمایت کند.

او گفت : بخشی از این حمایت‌ها به مردم بر می‌گردد که باید حتما کتاب و انواع مکتوباتی که اصحاب قلم به رشته تحریر در می‌آورند را در سبد مصرف خانوار خود جای دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به حمایت این اداره کل از نویسندگان و مولفان استان داشت و افزود: طی پارسال (۹۹) نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان از نویسندگان استان کتاب خریداری شد که سال قبل‌تر از آن (۹۸) این مبلغ ۶۰ میلیون تومان بود.

او ادامه داد: سال ۹۹ شرایط نسبت به سال ۹۸ علی‌رغم تمامی تنگنا‌های بودجه‌ای که دولت با آن مواجه بود، شرایط ما در استان بهتر بود به عنوان مثال از وزارتخانه سال ۹۸ بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کتاب به اداره کل استان داده شد که در سال ۹۹ این مبلغ به حدود ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

فاضلی‌زاد با بیان اینکه این کتاب‌ها در اختیار مراکز مختلف و علاقه‌مندان قرار گرفته است، افزود: ارائه کتاب یا امکانات حمایتی و بازدید و توجه به رفع مشکلات اصحاب قلم از دیگر اقدامات صورت گرفته این اداره کل بوده است.

او گفت: امسال در بودجه ۱۴۰۰ این موضوع مفصل‌تر دیده شده و ان‌شاءالله با شرایط گشایش بودجه‌ای بیشتر از پارسال از اصحاب قلم حمایت خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.