در یک حادثه عجیب، پلیس آلمان مردی را دستگیر کرد که توانست ۳۴ سال بدون گواهینامه رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت اماراتی العین، در یک حادثه عجیب و جالب پلیس آلمان مردی را دستگیر کرد که توانست ۳۴ سال بدون گواهینامه رانندگی کند و پلیس فاش کرد که پس از عبور از سرعت مجاز، خودروی او را متوقف کرده و متوجه شد که او فاقد گواهینامه رانندگی معتبر برای بیش از ۳ دهه است.

پلیس توضیح داد: این مرد ۶۹ ساله در سال ۱۹۸۷ گواهینامه رانندگی خود را از دست داده است و از آن زمان به بعد، بدون گواهینامه رانندگی می‌کند حتی از او به دلیل رانندگی بدون گواهینامه شکایت شده است.

در زمینه‌ای دیگر، روزنامه گاردین انگلیس تأیید کرد که هزاران انگلیسی در فرانسه وجود دارند، که به دلیل فشار بیش از حد بوروکراتیک دو کشور، برای امضای توافقنامه متقابل پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، بدون گواهینامه رانندگی معتبر مانده اند یا در ماه‌های آینده اعتبار گواهینامه خود را از دست می‌دهند.

کیم کرانستون، یک شهروند انگلیس مقیم فرانسه با بیان اینکه مسافران خطر از دست دادن شغل خود را دارند، بازرگانان نمی‌توانند کار کنند و افراد مسن نمی‌توانند از عهده مسائل پزشکی خود برآیند، گفت: ۳۰۰۰ نفر بسیار نگران هستند و این برای آن‌ها کابوس شده است.


بیشتر بخوانید


بسیاری از انگلیسی‌ها در فرانسه در مناطق روستایی کاملاً دورافتاده و با حمل و نقل عمومی کم یا بدون حمل و نقل عمومی زندگی می‌کنند و برخی نیز در حال بازگشت به انگلیس هستند. دولت فرانسه اواخر سال گذشته اعلام کرد که در نتیجه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، ساکنان انگلیس در فرانسه باید مجوز انگلیس خود را با مجوز فرانسه عوض کنند و تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ برای انجام این کار فرصت دارند.

به گفته این روزنامه، کسانی که از ژانویه برای تغییر مجوز خود اقدام کرده اند به دلیل نبود توافق نامه مجوز متقابل بین انگلیس و فرانسه، در سیستم جدید آنلاین فرانسه به طور خودکار رد می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.