تیم فوتبال فولاد خوزستان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس تهران، بازیکنان مصدوم زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا شب در شرایطی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران صدرنشین لیگ برتر می‌رود که بسیاری از ستاره‌های خود را برای مسابقه فردا مقابل قرمز‌ها در اختیار ندارد و شرایط سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

فولادی ها امیدوارند که برای بازی فردا حداقل بتوانند از ۲ ستاره خارجی خود آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا که در چند بازی قبلی با مصدومیت مواجه شده اند، استفاده کنند. بازیکنانی که در روز‌های گذشته صحبت‌های متناقضی در ارتباط با همراهی آن‌ها مقابل پرسپولیس تهران مطرح شده بود، اما تا بازی فردا همچنان استفاده از این ۲ ستاره مشخص نیست.

پاتوسی، ستاره آفریقایی فولاد چند مسابقه‌ای است که در ترکیب تیم خود قرار نمی‌گیرد و در طرف دیگر پریرا نیز در بازی مقابل سپاهان در هفته بیست و چهارم به علت مصدومیت از بازی بیرون رفت و در مسابقه مقابل مس رفسنجان نیز تیم جواد نکونام را همراهی نکرد.

پریرا که چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر کشورمان است به همراه پاتوسی یکی از مهمترین بازیکنان فولاد در تمام مسابقات این فصل بوده اند و حضور آن‌ها مقابل پرسپولیسی‌ها می‌تواند به جذاب‌تر شدن این مسابقه کمک کند.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران فردا شب از ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار