بازیکن سابق پرسپولیس درباره هجمه‌های وارد شده به سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

امیرحسین فشنگچی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره هجمه‌های وارد شده به پرسپولیس، اظهار کرد: به نظرم حرف زدن درباره این مسائل مسخره است. بعضی از افراد کار‌های خود را توجیه می‌کنند و می‌گویند که گل آفساید استقلال را نگرفته اند؛ در حالی که پرسپولیس هم گل‌های سالمی زده، اما آفساید گرفته شده است. اگر گل استقلال پذیرفته می‌شد، این تیم از لحاظ امتیازی به پرسپولیس و سپاهان می‌رسید.

او ادامه داد:  به نظرم مسائل مطرح شده توجیه است و هجمه‌هایی به سرخپوشان وارد می‌کنند که درست نیست. زمانی که یک تیم به هدف خود نمی‌رسد، بهانه می‌آورد. استقلالی‌ها مجبورند که این حرف‌ها را بزنند، اما به طور حتم این مسائل لطمه‌ای به پرسپولیس نمی‌زند.  

بازی با فولاد برای پرسپولیس حکم مرگ و زندگی دارد 

فشنگچی درباره بازی پرسپولیس برابر تیم فولاد اظهار کرد: این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد و اگر تیم پرسپولیس با برد به تهران برگردد در آن صورت ۷۰ درصد مسیر قهرمانی را طی کرده است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره وضعیت تیم فولاد گفت: امسال فولاد تیم خوبی است. این تیم اهوازی در بازی رفت برابر پرسپولیس روی غافلگیری شکست خورد. فولادی‌ها جلوی سپاهان نشان دادند که قابل احترام هستند و نکونام هم تیم خوبی بسته است. امیدوارم سرخپوشان با دست پر به تهران برگردند.

داوران فوتبال وجدان دارند 

او درباره این که گفته می‌شود اشتباهات داوری سازمان یافته و داوری‌ها به نفع پرسپولیس است، بیان کرد: من اصلا این مسائل را قبول ندارم. داوران فوتبال وجدان دارند و به نفع یک تیم و به ضرر تیم دیگر سوت نمی‌زنند. اشتباه داوری سهوی است و همان طور که بازیکن اشتباه می‌کند، این اتفاق برای داور هم رخ می‌دهد. داور بازی فرانسه و پرتغال یک پنالتی به اشتباه برای فرانسه گرفت و کمک داور ویدیویی (VAR) هم به درستی صحنه خطا را تشخیص نداد.

فشنگچی درباره این که پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر فوتبال شود، گفت: من حدس می‌زنم که  تکلیف قهرمانی به بازی آخر کشیده می‌شود و امیدوارم پرسپولیس موفق شود. به هر حال سرخپوشان بازی سختی در اهواز دارند و ان شاءالله  دست پر به تهران برگردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار