سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:۴ نفر در استان در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,دکترمحمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:در مجموع با ۱۸۴ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۴۵ هزار و ۸۱۰ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۴۷۶ رسیده است.

او ادامه  داد: با از دست رفتن ۴ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کوید ۱۹ از ابتدای گسترش تاکنون به ۲ هزار و ۲۷۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۴۷۴ مورد بود که ۸۵ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۸ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۲۰، بهار ۹۹۰، تویسرکان یک هزار و ۲۸، رزن ۷۸۵، درگزین ۲۹۰، فامنین ۳۱۹ و کبودراهنگ یک هزار و ۳۷ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۳۳۶ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۳۰ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۱۱۰ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۴۳۱ مورد مثبت گزارش شده است.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۲ شهرستان «فامنین و اسدآباد» در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار