وزارت خارجه روسیه برای تامین امنیت مرزی میان افغانستان و تاجیکستان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: پایگاه نظامی روسیه در خاک تاجیکستان آمادگی لازم برای تامین امنیت نقاط مرزی با افغانستان را دارد و تمهیداتی را در این زمینه در نظر گرفته است.

بنابر اعلام مقامات روس، نیرو‌های این کشور در آسیای میانه کاملاً مجهز هستند تا به امنیت مرز با افغانستان کمک کنند. بالگردهای نظامی روسی مستقر در تاجیکستان نیز امروز سه شنبه تمرینات آموزشی شلیک موشک‌های هوا به زمین را برگزار کردند.

از سوی دیگر امامعلی رحمان، رئیس جمهور تاجیکستان روز دوشنبه دستور اعزام بیست هزار سرباز جدید را به مرز کشورش با افغانستان صادر کرده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که در روز‌های اخیر نیرو‌های طالبان بخش‌های زیادی از نوار مرزی افغانستان و تاجیکستان را به تصرف خود در آورده و صد‌ها سرباز افغان به خاک تاجیکستان گریختند.

پیش از این دستگاه‌های امنیتی تاجیکستان در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند: «پس از درگیری‌های مسلحانه با طالبان، ۱۰۳۷ نظامی نیرو‌های دولتی افغان به خاک تاجیکستان پناه آوردند.»

طالبان پیش از این در اواخر ژوئن کنترل مهمترین پاسگاه مرزی با تاجیکستان و دیگر گذرگاه‌ها به سمت این کشور و همچنین مناطقی که به قندوز، شهر بزرگ افغانستان، منتهی می‌شوند را به دست گرفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار