اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان گیلان

فرمانده انتظامی رشت گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان رشت ۲۶ سارق دستگیر و ۴۴ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت با اشاره به استمرار اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ناامن کردن مناطق آلوده و جرم‌خیز برای مجرمان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره‌گیری از تمامی توان و امکانات موجود و اولویت مبارزه با سرقت، برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان به مدت ۲ روز در شهرستان رشت اجرا شد.

او از جمع‌آوری ۴۴ معتاد متجاهر و انتقال آن‌ها به مراکز ترک اعتیاد خبر داد و افزود: یک قاچاقچی موادمخدر و ۶ خرده فروش دستگیر و ۸۸۳ گرم انواع موادمخدر هم از آن‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی رشت به کشف ۱۹ فقره پرونده سرقت در این طرح اشاره کرد و گفت: ۲۶ سارق در این مدت دستگیر و یک دستگاه خودروی سرقتی از آن‌ها کشف شد.

محمود حافظی تصریح کرد: برابر هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۶۰ دستگاه خودرو به علت نداشتن مدارک، آلودگی صوتی و هنجارشکنی صاحبانشان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.