به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،نویدرضا خدیوی با تشریح عملکرد مرکز ارتباطات مردمی کمیته امداد در سال 99 گفت: مدیریت ارتباطات مردمی در راستای تحقق اهداف کمیته امداد و جلب رضایت مددجویان چندین مسیر ارتباطی با جامعه هدف را طراحی و پیادهسازی کرده است.
وی ادامه داد: حوزه مددکاری کمیته امداد به عنوان یکی از روشهای ارتباطات مردمی کمیته امداد در سال گذشته شاهد ثبت 2752 مورد مراجعه حضوری بود که با ارجاع درخواستها به واحدهای تخصصی، همه این موارد رسیدگی شد.
مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد با اشاره به ظرفیت شبکههای اجتماعی در رسیدگی به مشکلات جامعه هدف، خاطرنشان کرد: آدرس پست الکترونیکی و صفحات مجازی رئیس کمیته امداد به صورت عمومی منتشر شده و در سال 99 بیش از 13 هزار مورد درخواست از طریق این شبکهها به کمیته امداد واصل شد.
خدیوی اظهار کرد: با ارجاع موارد ثبت شده در شبکههای اجتماعی به واحدهای تخصصی امداد، تمام درخواستهای دریافت شده مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام 26 مورد سفر استانی از سوی رئیس کمیته امداد در سال گذشته به منظور بازدید از وضعیت خدمترسانی به مددجویان و سرکشی به خانوادههای تحت حمایت در سراسر کشور، گفت: حدود 1500 درخواست مردمی در سفرهای استانی رئیس کمیته امداد دریافت و رسیدگی شد.
مشاور رئیس و مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اظهار کرد: در مجموع بیش از 106 هزار تماس از طریق سامانههای ارتباط مردمی کمیته امداد واصل شده است که از این تعداد 22 هزار و 304 مورد به ثبت درخواست منجر شده است.
وی اضافه کرد: 95 درصد از مجموع درخواستهای تشکیل شده پس از ارسال به واحدهای مربوطه مورد رسیدگی قرار گرفته و به نتیجه رسیده است و مابقی در حال بررسی است.
خدیوی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 600 تماس مردمی پاسخ داده شده است، گفت: سامانه تلفنی 1498 نیز به صورت آزمایشی با هدف رفع مشکلات مددجویان وکاهش مراجعات حضوری، تسریع در پیگیری درخواستهای مردمی و پاسخگویی به موقع در کمیته امداد راهاندازی شده است.
انتهای پیام/