ساخت ۶ خانه عالم و مرکز آموزش قرآن در گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )گلستان از مشارکت در هزینه ساخت ۶ خانه عالم و ۲ مرکز آموزش قرآن در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در سال جاری و برابر هماهنگی انجام شده با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین اعتبار کمک هزینه ساخت ۶ باب خانه عالم و ۲ مرکز قرآنی در روستا‌های شهرستان گرگان، علی آباد و گنبدکاووس انجام می‌شود.

او گفت: سهم مشارکت ستاد در هر یک از این طرح‌ها یک میلیارد ریال و در مجموع ۸ میلیارد ریال است که بخشی از آن هزینه ها، برابر قرارداد برای اجرا پرداخت شد.

سلمان زاده افزود: رسیدگی به امور فرهنگی همواره جزو اولویت‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و بدون شک انجام این امور بدون ساخت و تامین اماکن و زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی میسر نخواهد بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره گلستان گفت: این ستاد تاکنون در ۲۲ طرح فرهنگی از جمله احداث و تکمیل، تجهیز حوزه علمیه، مسجد، حسینیه، مصلی، احداث خانه عالم و دارالقرآن مشارکت کرده است.

او گفت: این ستاد جمعا به مبلغ ۱۷میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در ساخت مراکز فرهنگی شیعه و سنی در استان گلستان مشارکت کرده و همه آن‌ها به بهره براری رسیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.