سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با تساوی این تیم مقابل پرسپولیس تهران در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: موقعیتی به حریف ندادیم آن هم حریفی که همه تیم‌ها را تحت فشار هم می گذارد. قصد داشتیم روی ضربات ایستگاهی به آن‌ها ضربه بزنیم، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. داور برنده این مسابقه بود. داور قضاوت فوق العاده‌ای داشت.

او ادامه داد: غیبت چند بازیکن اصلی مشکل اصلی ما بود. در زدن ضربات آخر هم تمرکز لازم را نداشتیم. در دمای بالا ۵۰ درجه سانتیگراد ۲ بازی با ۲ تیم مدعی قهرمانی یعنی سپاهان و پرسپولیس داشتیم. با این حال بازی‌های قابل قبولی انجام دادیم. امیدوارم بازی‌های باقیمانده لیگ را هم به خوبی ادامه بدهیم تا لیگ را با جایگاه مناسبی تمام کنیم.

نکونام در مورد دلیل غیبت فرشاد احمدزاده عنوان کرد: این بازیکن مصدوم شده است.برای بازی‌های بعدی حفظ او را کرده ایم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه مربی پرسپولیس از بلندی چمن ورزشگاه ناراضی بود خاطرنشان کرد: خودمان هم از این مساله ناراحتیم. در بازی با مسجدسلیمان هم این مشکل را داشتیم. چون چمن زرد شده بود نمی توانستیم آن را کوتاه کنیم.

او در مورد شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای این موضوع تلاش خواهیم کرد. من ۲ فصل در باشگاه بزرگ فولاد مربیگری کرده‌ام و به هواداران قول می‌دهم که تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد. دلخوشی مردم خوزستان فوتبال است و امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم. ما همه مسابقات را به چشم فینال نگاه می‌کنیم.

نکونام افزود:‌ امیدوارم قضاوت‌ها خوب باشد. وقتی داوری‌ها خوب است تقدیر و تشکر می‌کنیم و اگر هم ایرادی داشته باشد آن را اعلام می‌کنیم. ۴ هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، امیدوارم بهترین داوران را برای این مسابقات انتخاب کنند و همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند.

نکونام در مورد اینکه به باشگاه فولاد برای فصل آینده برنامه داده است یا خیر خاطرنشان کرد: واقعیت این است که نه برنامه‌ای از من خواستند و نه من برنامه‌ای به باشگاه داده‌ام. در این مدت که در خدمت فولاد بودم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام داده ام. این باشگاه فصل آینده با تغییراتی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. امسال اگر می‌توانستیم در نیم فصل بازیکن بگیریم شرایط بهتر می‌شد. فولاد مظلوم‌ترین تیم بود، زیرا پنجره نقل و انتقالاتی آن بسته شده بود و نمی‌توانستیم بازیکن جذب کنیم. آرزوی قلبی من موفقیت فولاد است، زیرا در این باشگاه کار کرده‌ام و به این تیم علاقه زیادی دارم. امیدوارم بازیکنان بدانند که در چه باشگاه بزرگی حضور دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.