فسخ قرارداد سرمایه گذار پروژه تله کابین کرمانشاه

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه گفت:به دلیل عقب افتادگی کار در بُعد فیزیکی به پیمانکار قرارداد پروژه تله کابین کرمانشاه اخطار فسخ قرارداد داده شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اصغر خزلی رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه با اشاره به فسخ قرارداد سرمایه گذار پروژه تله کابین کرمانشاه، گفت : اواخر پارسال بود که بعد از یک سری اخطار‌ها در پی رفتار‌های نامناسب سرمایه گذار پروژه در حوزه اجرایی و حقوقی نهایتا قرارداد شهرداری با این سرمایه گذار فسخ شد.

او گفت : با فسخ قرارداد هم اکنون فراخوان جذب سرمایه گذار جدید برای این پروژه داده شده تا بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

خزلی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ناچیز این پروژه افزود: متاسفانه سرمایه گذار قبلی کارایی لازم را از خود نشان نداد و پروژه در حال حاضر پیشرفت ناچیزی حدود پنج درصد دارد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه راه اندازی تله کابین می‌تواند نقش مهمی در رونق گردشگری شهری داشته باشد، افزود: قطعا این پروژه فرصت خوبی برای هر سرمایه گذار فعال در حوزه گردشگری است و امیدواریم به زودی بتوانیم با سرمایه گذار جدید این پروژه را پیش ببریم.

او با بیان اینکه هیچ مشکلی در حوزه میراث فرهنگی برای اجرای این پروژه وجود ندارد، گفت: در سنوات مختلف بار‌ها مجوز راه اندازی این پروژه از میراث فرهنگی اخذ شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

خزلی گفت: اخیرا مجددا میراث فرهنگی استان عنوان کرده که اجرای پروژه منوط به تایید پژوهشگاه میراث فرهنگی است و با اعلام نظر پژوهشگاه در زمستان سال گذشته، طرح تله کابین بر اساس موازین پژوهشگاه میراث فرهنگی آمادهو شده و برای اخذ موافقت اصولی به سازمان میراث تحویل شده که منتظر صدور این مجوز هم هستیم، اما در مجموع تمام مجوز‌های لازم برای اجرای پروژه در سنوات گذشته اخذ شده است .

منبع ایسنا

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.