معاون وزیر کشور گفت:آیین‌نامه‌ تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها به هیات دولت ارائه شده که در حال ارسال به مجلس شورای اسلامی است و این افراد بدانند به هیچ وجه آنان را رها نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری کاشان با بیان اینکه برای دهیاران نیز لایحه در دولت تصویب و به مجلس ارسال شده که امیدواریم تصویب شود، گفت: فعالیت‌های خوبی در بخش نیروی انسانی و تجهیزات این سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گرفته و پس از حدود ۱۵ سال موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها آغاز شده و با شیب تند ادامه دارد.

او  اظهار داشت: با توجه به هفته شهرداری‌ها ودهیاری‌ها طرح‌های زیادی در مناطق مختلف کشور از جمله کاشان افتتاح شده است.

معاون وزیر کشور بابیان اینکه شهرداری‌ها و شورا‌های اسلامی در دوره‌های قبل نیز زحمات زیادی کشیده‌اند، تصریح کرد: به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیا ی‌ها طرح‌های مختلفی افتتاح می‌شود و این نشان دهنده آن است که طرح‌ها نه تنها متوقف نشده، بلکه سرعت آن افزایش یافته است.

جمالی نژاد کرد: طرح‌های بهره‌برداری شده در کاشان در زمینه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و زیر ساختی و نشان از نگاه جامع مدیریت شهری این خطه است.

او  گفت: طرح‌هایی که در سفر قبل به کاشان کلنگ‌زنی شد امروز با اعتبار افزون بر ۴۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شد و نشان می‌دهد قرار نیست طرحی زخمی شود و اجرایی نشود که این دیدگاه بسیار ارزشمند است.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه یکی از منحصر بفردترین و ایده‌آل‌ترین این طرح‌ها افتتاح طرح آتش‌نشانی است، افزود: این طرح از سوی خیر نیکوکار ساخته شده و مشابه آن را در کشور کمتر سراغ داریم و امیدواریم افراد در این زمینه وارد شوند.

به گفته او ، خیران بیشتر در بخش مدرسه سازی، مسجد سازی، پزشکی و دیگر موضوع‌ها وارد می‌شوند، اما در کاشان چندین طرح در مدیریت شهری ساخته شده که از آنان تشکر می‌کنیم.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به صدور احکام دربودجه سال جاری شهرداری‌ها اشاره و تاکید کرد: نه تنها احکام سال‌های ۹۸ و ۹۹ تداوم پیدا کرده احکام خوبی در بودجه سال جاری دیده شده است. معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: در سال جاری برای آتش نشانی‌ها ۹۵۰ میلیارد تومان قرار است نردبان جدید خریداری و در اختیار مرکز استان‌ها و شهر‌های بزرگ گذاشته شود ودر نظر داریم به کاشان نیز این نردبان بلند داده شود زیر شهر‌ها دارای مسکن مهر و مسکن ملی که ساختمان بلند دادند به اینگونه نردبان نیاز دارند.

جمالی نژاد افزود: در عین حال در اوراق مشارکت، پرداخت تسهیلات و اعتبارات بلا عوض نیز پیش بینی شده که تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.