سردار جهانبخش گفت: در ۱۰ روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تعداد ۸۶۵ دستگاه ماینر به ارزش بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح سراسری جمع آوری دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیر مجاز در سراسر استان زنجان مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با همکاری حراست اداره برق با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی پلیسی از اول تیرماه امسال تاکنون ۸۶۵ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز را کشف کرده اند.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش دستگاه‌های مکشوفه را بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه ۱۶متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جهانبخش ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای برخورد با مفاسد و مخلان نظام اقتصادی کشور تشکیل شده و در مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه از هموطنان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.