سالانه تعداد زیادی از شهروندان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند که پلیس راهور به منظور کاهش تعداد تلفات تصادفات سامانه سرعت متوسط را راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سالانه ۱۷ هزار نفر جان خود را بر اثر تصادف رانندگی از دست می‌دهند که بیشتر این تلفات مربوط به سرعت غیرمجاز بوده است.

پلیس راهور ناجا به منظور کاهش میزان تلفات ناشی از حوادث رانندگی سامانه متوسط سرعت را راه اندازی کرده است تا از تعداد جانباختگان ناشی از تصادفات رانندگی کاسته شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۵۷ ۱۶ تير ۱۴۰۰
سلام بهتر است بگوییم سامانه با ج گیری !!1 اگر خودرو های استاندارد و جاده های استاندارد داشته باشیم ایمنی سفر افزایش پیدا می کند . لذا به جای پیدا کردن راهی برای جریمه خودرو ها و خالی کردن جیب مردم . مالیات بر در آمد خودرو سازان و وارد کنندگان خودرو یرای ایمن سازی جاده ها در نظر بگیرید و خودرو ها را قبل از تولید انبوه از نظر برخورد تصادفی آزمایش و هر چند مدت یکبار بصورت تصادفی استاندارد ایمنی آنها را کنترل کنید . دیواری کوتاه تر از مردم برای جیب زنی پیدا نکرده اید . از خشم الهی بترسید .
آخرین اخبار