سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید به دنبال جذب مهاجم برزیلی تیم فوتبال اورتون است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گل، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید که به تازگی برای بار دوم هدایت این تیم اسپانیایی را بر عهده گرفته، به دنبال جذب ریچارلیسون، مهاجم جوان و برزیلی تیم سابق خود اورتون است. حتی این مربی تماس‌هایی را نیز با باشگاه اورتون برای این انتقال گرفته است.

رئالی‌ها که می‌دانند شرایط سختی را برای جذب امباپه و هالند دارند؛ امیدوارند بتوانند این مهاجم برزیلی و ۲۴ ساله تیم فوتبال اورتون را به خدمت بگیرند. البته مدیران رئال مادرید نیز می‌دانند که جذب ریچارلیسون بسیار کار آسان تری نسبت به قرارداد بستن با امباپه و یا ارلینگ هالند است و به نظر می‌رسد رئالی‌ها به زودی علاقه خود را به این بازیکن اعلام کنند.

ریچارلیسون که هم اکنون به همرا ه تیم ملی برزیل در رقابت‌های کوپا آمریکا حضور دارد، در سال ۲۰۱۸ از واتفورد به تیم فوتبال اورتون پیوست و در این مدت در ۱۱۹ بازی ۴۲ گل نیز برای این تیم انگلیسی به ثمر رسانده است.

ریچارلیسون تا پایان سال ۲۰۲۴ با تیم فوتبال اورتون قرارداد دارد و رئالی‌ها برای جذب او ابتدا باید مالک ایرانی اورتون را راضی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار