محبی گفت:نام نویسی از رانندگان اینترنتی استان قم برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای و معیشتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محبی،مدیر انجمن صنفی رانندگان اینترنتی استان قم با اشاره به آغاز ثبت نام تسهیلات ویژه رانندگان  اینترنتی در قم گفت: متقاضیان برای عضویت در انجمن صنفی رانندگان اینترنتی استان و بهرمندی از تسهیلاتی هم چون بیمه تامین اجتماعی، بسته‌های معیشتی و اعطای وام بانکی می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره تلفن ۰۹۳۹۴۳۸۵۶۹۶ پیامک کنند.

او افزود:حدود  ۲۰ هزار  راننده اینترنتی در قم  به صورت پاره وقت و تمام وقت فعالیت می کنند.

محبی از تمامی رانندگان اینترنتی اعم از سواری ،موتوری و وانت خواست در انجمن صنفی رانندگان اینترنتی استان قم ثبت نام کنند تا از خدماتی که انجمن در اختیار آن ها قرار داده است، بهره مند شوند.

مدیر انجمن صنفی رانندگان اینترنتی استان قم در پایان تاکید کرد: رانندگانی که در بستر اینترنت خدمات حمل و نقل شهری ارائه می‌کنند، به یک تشکل تخصصی نیازدارند تا بتوانند مشکلات صنفی خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Good
۱۰:۰۴ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
واقعا 150 تومن میخواد اگر اینطوری 20000*150000به عبارتی میشه 300000000 یعنی این صنف کاری نکرده 300000000تومان از 20 هزار راننده که ثبت نام کنند نفع میکنه این دیگه چه مسخره بازیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
خداروشکر واقعا انشالله که درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
چراباید برای عضویت در این انجمن اول کار۱۵۰هزارتومان پرداخت کرد?
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۱۵:۳۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
کلاهبرداریه
Iran (Islamic Republic of)
راننده اسنپ
۲۳:۵۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
خداروشکر انجمن رانندگان اینترنتی تشکیل شد دستتو درد نکنه واقعا خیلی این شغل بی سامون هستش انشالله راننده های بیان پشت انجمن که بتونیم حقوقمونو زنده کنیم
آخرین اخبار