جانشین فرماندهی انتظامی آبادان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد:

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ عزیزالله دارایی جانشین فرماندهی انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتور سیکلت در جلوی بانک ملی مرکزی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، افزود: تعداد ۸ دستگاه از موتورسیکلت‌های به سرقت رفته که برخی به صورت اوراقی بوده، از مخفیگاه سارقان کشف و ضبط شد.

سرهنگ دارایی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد، به شهروندان توصیه کرد: از به جا گذاشتن سوئیچ روی موتورسیکلت یا واگذاری آن به افراد ناشناس و رها کردن موتورسیکلت بدون ایمنی در نقاط خلوت خودداری کنید و حتما هنگام خرید موتورسیکلت از داشتن سند و معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.