رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از کسب مقام شایسته تقدیر این دانشگاه در نهمین جشنواره ملی رویش خبر داد.

منصور زرا نژاد رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: کانون همیاران سلامت دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در نهمین جشنواره ملی رویش مقام شایسته تقدیر را از آن خود ساخت.

او افزود: این کانون دانشجویی در بخش کانون های اجتماعی و در پی عملکرد یکساله خود که شامل برگزاری کارگاه های و مسابقات و دیگر برنامه های مختلف است موفق به کسب این مقام از میان تمام دانشگاه های شرکت کننده شد.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه این دانشگاه پیش تر تجربه درخشش در جشنواره ملی رویش را داشته است، گفت: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در چهار دوره کشوری جشنواره رویش شرکت که در سه دوره مقام کسب کرده است.

او از کسب مقام های دوم کانون طراحی و گرافیک  و قرآن و عترت به عنوان مقام های کسب شده این دانشگاه در دیگر دوره های این جشنواره یاد کرد.

جشنواره رویش در ۲ سطح ملی و دانشگاهی  برگزار می شود و امسال نهمین دوره کشوری و برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند.

طبق دستورالعمل نهمین جشنواره ملی رویش در ۲ بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می شود که در بخش رقابتی آن فعالیت های کانونی، آثار فردی شامل شعر و ادبیات، هنرهای تجسمی، هنرهای کاربردی(صنایع دستی)، هنرهای آوایی، عکس، فیلم نامه، نمایش نامه و آثار گروهی شامل فیلم کوتاه، تئاتر، هنرهای آوایی و نیز ایده های کانونی ارزیابی می شوند.

 بخش غیر رقابتی این جشنواره نیز در قالب نمایشگاه مجازی، نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی اجرا می شود.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.