رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۶۸ هزار و ۲۶۹ قطعه جوجه یک‌روزه و ۳۸ هزار و ۲۷۶ کیلوگرم تخم‌مرغ قاچاق درکردستان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، افشین شاه‌حسینی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان اظهار کرد: برنامه‌های نیروی انتظامی هر ساله در راستای تحقق عنوان سال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین می‌شود تدوین و عملیاتی می‌شود.

او اضافه کرد: در راستای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» حمایت از تولید و مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در کردستان مورد توجه است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان اضافه کرد: اگر امنیت باشد، همه کار‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها به نحو احسن پیش خواهد رفت که در این راستا نیروی انتظامی با تولید امنیت نقش مؤثری در تحقق شعار سال خواهد داشت.

به گفته شاه‌حسینی، اجرای ۷ مرحله رزمایش سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان از اقدامات بسیار خوبی بوده که طی سه ماهه امسال در استان انجام گرفته است.

او با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۰ انبار دپوی قاچاق توسط پلیس در استان شناسایی شده است، گفت: با رصد اطلاعاتی ۷ محموله کالای قاچاق در قالب عملیات‌های مشترک در سایر استان‌های کشور نیز کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۲۵ تن مرغ، ۲۹ تن مرغ خارج از شبکه، ۴۶۸ هزار و ۲۶۹ قطعه جوجه یک‌روزه و ۳۸ هزار و ۲۷۶ کیلوگرم تخم‌مرغ قاچاق در سطح استان کشف شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.