فرماندار شهرستان بناب با انتقاد از افزایش ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان بر فعال سازی کارگروه مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان بناب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فتحی  فرماندار شهرستان بناب در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان بناب با قدردانی از اقدامات نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی اظهار کرد: اشرافیتی که اداره اطلاعات شهرستان  بناب بر موضوعات شهرستان دارد در سطح بالایی است و باعث شده امنیت روانی بر جامعه حاکم شود.

فرماندار بناب خواستار فعال سازی دبیرخانه کمیسیون پیشگیری از سرقت و همچنین دبیرخانه مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز شد و گفت: این کارگروه باید با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد کند.

جهاد کشاورزی جلوی ساخت و ساز‌های غیرقانونی را بگیرد

سرهنگ  شفقی فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز در این نشست گفت: جهاد کشاورزی بایستی جلوی ساخت و ساز‌های بی رویه را گرفته و اجازه ندهد بیش از این باغات منطقه تخریب شوند.

سرهنگ  شفقی از افزایش ۱۳ درصدی آمار سرقت در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در شهرستان بناب خبر داد و گفت: بیشتر این سرقت‌ها از  خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره انجام می‌شود و این درحالی است که هیچ گونه سرقت مسلحانه در این شهرستان نداریم و در سایر حوزه‌ها با کاهش سرقت مواجه هستیم.

او همچنین از کاهش ۵۰ درصدی آمار سرقت احشام در شهرستان خبر داد و افزود: پارسال تمامی سارقان احشام در منطقه دستگیر شدند.

سرهنگ شفقی با اشاره به ضرورت ساماندهی محل‌های فروش ضایعات در سطح منطقه خاطرنشان کرد: بیشتر اموال سرقتی در این مکان‌ها فروخته می‌شود که با تعدادی از صاحبان این مکان‌ها برخورد شده و جا دارد این اماکن ساماندهی شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار