مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت قاچاقچی انواع کفش به ضبط خودرو و جزای نقدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از تعزیرات حکومتی استان قم، مهدی ریاضی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: ماموران بازرسی  حین کنترل خودرو‌های عبوری در  بلوار شهید خداکرم قم به یک دستگاه خودروی سواری پژو مظنون شدند .

او افزود:با اعلام ایست  راننده خودرو از محل  فرار کرد و پس از تعقیب و گریز ،خودروی مذکور توقیف و راننده  حین کشف کالای قاچاق با جا گذاشتن خودرو از محل متواری شد.

ریاضی ادامه داد:در بازرسی از  خودرو مقادیر قابل توجهی انواع کفش زنانه و مردانه به ارزش ۱,۲۸۸,۷۷۹,۷۱۷ ریال به ظن قاچاق کشف و سپس مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات ،به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست و  متهم را علاوه بر ضبط خودروی حامل  محموله  قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

او ادامه داد: بر اساس قانون، خودرو و تمامی محمولهِ مکشوفه تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکیِ استان گردید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۸ تير ۱۴۰۰
خیلی جالب و مسخره هست واسه یک ماشین کفش امدند ماشین طرف را ضبط کردند و جریمه سنگین‌ بریدند ولی برای قاچاقچیان چوب که جنگلها را دارند نابود میکنند برا محیط زیست که حیوانات بیگناه را از بین میبرند برای سارقان خشن که با جان و مال مردم بازی میکنند چرا خودرو انها ضبط نمیشه چرا جریمه سنگین نمیبرید قوانین مملکت ما بر عکس هست این کفشها هیچ ضرری نه به مردم وارد میکرد نه به دولت ولی تو این گرمایش زمین بریدن جنگلها و قاچاق چوب هم به مردم ضررر میرسونه هم به دولت همیشه همینطور بوده چیزهای جزیی را ما بزرگش میکنیم ولی چیزهای که باید جلوی انها را بگیریم نمیگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
جون چه خوشگلن کفشا
آخرین اخبار