فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در ۳ ماه نخست امسال بیش از یک تُن موادمخدر کشف و ۲ باند توزیع و فروش مواد افیونی متلاشی شده است.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش شبانه روز ماموران پلیس انتظامی شهرستان در ۳ ماه نخست امسال، یک تُن و ۸۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی کشف و ضبط شده است.

او با بیان اینکه در مدت مذکور ۲ باند مواد مخدر منهدم و ۹ دستگاه خودرو در این خصوص توقیف شده است، افزود: همچنین به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان ۲۹ قاچاقچی دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی و سپس روانه زندان شدند.

سرهنگ ابدالی فرد در ادامه اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت احشام در شهرستان،  بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و پس بررسی‌ها مشخص شد ۷ سارق در روستا‌های شهرستان اقدام به سرقت گوسفند می‌کردند و از محل متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی هندیجان بیان کرد: با اقدامات خاص پلیسی باند سارقان شناسایی شد و متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی و پس از آن روانه زندان شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.