سردار القاصی مهر با بیان اینکه استقلال و سربلندی امروز ایران و انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست گفت: آزادی، عزت، شرف و پیشرفت‌های کشور مدیون ایثارگری ایثارگران و خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده معظم شهید سروان شهید حاج "حسن سهیلی" گفت:خانواده شهدا، ولی نعمتان ما هستند، ما خود را مدیون خون پاک شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های ارجمند آن‌ها می‌دانیم چرا که پاسداری و ادامه راه شهیدان یک رسالت بزرگ بر دوش همگان است.

او افزود:با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، تصریح کرد: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد:ایران اسلامی مروج روحیه ایثارگری در دنیاست و این اصل تمامی معادلات نظامی و اقتصادی در جهان را بر هم ریخته و قدرتمندان دنیا را متحیّر ساخته که چگونه توانسته‌ایم فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم.

او اظهار داشت:رفع حل مشکلات خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولان عنوان کرد و افزود: مدیران دولتی باید در امر رسیدگی به امور و مشکلات این خانواده‌های معظم اهتمام جدی و نهایت مساعدت را داشته باشند.

سردار القاصی مهر حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم و مسئولان را مایه مباهات دانست و از صبر و استقامت همیشگی آنان تقدیر کرد.

گفتنی است سروان شهید حاج حسن سهیلی در ۱۵ آبان ماه ۹۵ پاسگاه دوچشمه هنگ مرزی مهران به دلیل اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل و پیکر مطهرش در قطعه صالحین بهشت رضا ایلام در خاک آرمید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.