اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دهدشت دستگیری ۲ سارق را در پی داشت

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری دو سارق و کشف یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری ۲ سارق و کشف یک دستگاه خودروی پراید و اموال مسروقه اوراقی در اجرای طرح مقابله با سرقت در این شهرستان خبر داد.

دیماز گفت: با هدف تامین امنیت عمومی مردم و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان، قانون گریزان و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای پیشگیری از سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.


ا  افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات تکمیلی اخذ اظهارات شکایات و بررسی فیلم دوربین‌ های مداربسته شناسایی سارقان در دستور کار قرار گرفت و پس از به دست آوردن مستندات و با دستور مرجع قضایی، سارقان به هویت‌ های معلوم شناسایی و دستگیر شدند.

دیماز اضافه کرد: در اجرای دستور قضایی متهمان تحت نظر قرار گرفتند که در تحقیقات از آن‌ ها نسبت به بزه‌ های انتسابی اعتراف و در تحقیقات به اوراق کردن خودروی مسروقه و به دو فقره سرقت اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: مأمورین توانستند از مخفیگاه متهمین اموال مسروقه سرقتی و همچنین اوراق کردن وسایل خودرو از جمله یک دستگاه خودروی سواری پراید، ۲ دستگاه موتور خودرو، ۴ عدد سپر خودرو، ۲ دست صندلی خودرو، ۴ عدد داشبورد خودرو، ۱۰ عدد چراغ خودرو، مقدار زیادی سیم کشی خودرو، اقلام زیادی از وسایل و قطعات خودرو و ۶ دستگاه ضبط خودرو از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.


او تاکید کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، پارک‌ ها و تفرج گاه‌ ها به صورت مستمر در شهرستان ادامه دارد و متخلفان، مجرمان و هنجار شکنان بدانند پلیس با هرگونه مظاهر قانون گریزی طبق قانون به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۸ تير ۱۴۰۰
باسلام اگر دوربین‌های نبود هرگز دستگیر نمی شدند