گراوند:

از نخستین بانوی المپیکی بوشهر حمایت می‌کنیم

استاندار بوشهر گفت: از فاطمه کرم زاده تیرانداز بوشهری به عنوان نخستین بانوی المپیکی استان حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در آیین تجلیل از فاطمه کرم‌زاده تیرانداز المپیکی بوشهر که به تازگی در مسابقات جهانی تیراندازی هم خوش درخشید، ابراز امیدواری کرد که او در المپیک ژاپن پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورد.

او با بیان اینکه کرم‌زاده نخستین بانوی بوشهری است که به مسابقات المپیک راه می‌یابد، افزود: این ورزشکار بوشهری شایسته هرگونه حمایت است.

استاندار بوشهر ادامه داد: امیدواریم که این ورزشکار پرتلاش با اعتماد به نفس و توکل بر خدا در میدان‌های مختلف بیش از پیش بدرخشد.

گراوند گفت: به سبب درخشش در مسابقات جهانی کرواسی ۱۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی به فاطمه کرم‌زاده تعلق می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم  گفت: این ورزشکار در بخش تیمی در رشته ۱۰ متر تفنگ بادی در مسابقات جهانی کرواسی در بین ۵۰۰ ورزشکار رتبه نخست کسب کرد.


بیشتر بخوانید


احمد بهروزیان‌فرد افزود: با این اراده و عملکرد موفق، بخت کسب مدال در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن برای این ورزشکار پرتلاش وجود دارد و انتظار است که او در رقابت‌های المپیک به مدال‌های مورد نظر دست یابد.

او با تاکید بر حمایت از این ورزشکار المپیکی بیان کرد: حمایت استاندار از ورزشکاران با مایه دلگرمی و افزایش انگیزه برای موفقیت آنان است.

رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه استاندار بوشهر به ورزشکاران ملی و جهانی، عنوان کرد: فاطمه کرم‌زاده در مسابقات جهانی کرواسی در رشته تفنگ بادی با اختلاف بسیار اندک نسبت به دیگر حریفان در رتبه چهارم جهان ایستاد و این درحالی است که در بخش تیمی در ۱۰ متر رتبه نخست را به دست آورد.

حجت‌الله نوری گفت: این ورزشکار در المپیک توکیو در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی و ۵۰ متر در سه وضعیت درازکش، زانوزده و حالت ایستاده با حریفان رقابت می‌کند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.