شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از شهروندان درخواست کرد به منظور حفظ سلامتی خود از خرید آب از تانکرهای سیار خودداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از شهروندان اصفهانی تقاضا کرده است تا با مصرف بهینه در آب امکان استفاده از این نعمت الهی برای سایر شهروندان فراهم شود.

در این اطلاعیه آمده است: " با توجه به افزایش کم سابقه دمای هوا در روز‌های اخیر، مصرف آب به شدت افزایش یافته است و برخی از مناطق شهر با مشکلات جدی در تأمین آب پایدار مواجه شده‌اند.

در ادامه بیان شده است: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، تمام توان و ظرفیت خود را به صورت شبانه‌روزی برای تأمین آب آشامیدنی و عبور از شرایط سخت فعلی به کار گرفته است.

در پایان این اطلاعیه از شهروندان تقاضا شده است با مصرف بهینه آب، امکان استفاده از این نعمت الهی را برای همشهریان خود فراهم کنند.

همچنین این شرکت در اطلاعیه‌ای دیگر نسبت به آبرسانی تعدادی تانکر بی‌نام و نشان در فروش آب به شهروندان واکنش نشان داده است و اعلام کرد: متأسفانه در روز‌های اخیر، تعدادی تانکر بی‌نام و نشان اقدام به فروش آب آشامیدنی به شهروندان کرده‌اند. بر همین اساس به استحضار می‌رساند تانکر‌های آبرسان شرکت آبفای استان دارای آرم و یا همراه با مأموران حراست این شرکت بوده و به صورت رایگان اقدام به توزیع آب می‌کنند؛ بنابراین خواهشمند است به منظور حفظ سلامتی خود از خرید آب از تانکر‌های سیار خودداری کرده و در صورت مشاهده تخلف موارد را با شماره ۱۲۲ (سامانه ارتباط مشریان آبفا) در میان بگذارید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار