فرماندار شهرستان عجب شیر از تشدید محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: بر این اساس ورود و خروج خودرو‌ها با پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع است و خودرو‌های متخلف اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عادل اصغرپور فرماندار شهرستان عجب شیر در جلسه ستاد کرونای شهرستان عجب‌شیر با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا از رنگ نارنجی به قرمز تغییر کرده است گفت: عادی انگاری و کاهش استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب این وضعیت شده است.

اوبا بیان اینکه ورود تعداد زیادی مسافر و گردشگر به شهرستان عجب شیر در این ایام از دیگر عوامل شیوع کروناست افزود: مردم در برگزاری عروسی ها، دورهمی ها، مجالس عزا و سایر گردهمایی ها، فاصله گذاری‌های اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را نادیده گرفتند و متأسفانه شهرستان در شرایط قرمز قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶۸ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست داده‌اند، گفت: همه مردم باید دست به دست هم داده و در یک تعامل و همکاری همه جانبه شهر را قرنطینه کنند تا با رعایت اصول و موازین بهداشتی برای همیشه ویروس کرونا در عجب شیر ریشه کن شود.

فرماندار شهرستان عجب شیر بر اساس اعلام وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا و همچنین رویه افزایشی مبتلایان و موارد بستری از امروز تمامی مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان به مدت ۲ هفته تعطیل می‌شوند و فقط مشاغل گروه یک به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

عادل اصغرپور خاطرنشان کرد: آیین‌های مذهبی و فرهنگی هم در وضعیت قرمز تعطیل است.

او با بابیان اینکه آرامستان‌ها و بوستان‌ها هم تعطیل خواهند بود، گفت: غذاخوری‌ها نیز فقط به صورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند.

او خاطرنشان کرد: ادارات و سازمان‌های خدمات رسان باید با ۵۰ درصد نیرو و سایر ادارات و شرکت‌ها با یک سوم نیرو فعالیت کنند.

فرماندار عجب شیر اعلام کرد: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، ورود گردشگران به مناطق گردشگری شهرستان از جمله قلعه‌چای ممنوع است.

انتهای پیام/

برچسب ها: گردشری ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.