بانوان بسکتبالیست تیم جم شهرکرد با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال سه نفره چهارمحال و بختیاری، جواز حضور در مسابقات باشگاه‌ها و دسته آزاد کشور را به دست آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بانوان بسکتبالیست تیم جم شهرکرد با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال سه نفره چهارمحال و بختیاری، جواز حضور در مسابقات باشگاه‌ها و دسته آزاد کشور را به دست آوردند.

مسابقات بسکتبال سه نفره بالای ۱۵ سال بانوان چهارمحال و بختیاری از ۱۷ تیر با حضور ۹ تیم در ورزشگاه تختی شهرکرد آغاز شد که پس از ۲ روز رقابت، تیم جم شهرکرد توانست با شکست حریفان بر سکوی نخست قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


این تیم در دیدار نهایی این رقابت‌ها مقابل بانوان بسکتبالیست رکورد بروجن به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود خود به پایان برد تا نماینده چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری این رشته ورزشی باشد.

در این مسابقات، تیم هیات بسکتبال هفشجان نیز به مقام سوم دست یافت.

تیم‌های موج بروجن، رکورد بروجن، جم شهرکرد، آزادی فرخشهر، آذرخش فرخشهر، هیات بسکتبال سامان، هیات بسکتبال هفشجان و هیات بسکتبال فارسان در مسابقات بسکتبال سه نفره بالای ۱۵ سال بانوان چهارمحال و بختیاری برای کسب عنوان قهرمانی در ۴۹ دیدار با یکدیگر رقابت کردند.

زمان برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان ویژه باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور به زودی از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار