انسان‌دوستی کارگر یک کافی شاپ و کمک وی به یک ویلچرسوار مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که اقدام انسان دوستانه یک کارگر کافی شاپ در ایرلند را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که باران شدیدی در حال باریدن است این کارگر یک چتر بزرگ را روی سر مرد ویلچرسوار گرفته تا او خیس نشود. این کارگر چتر بزرگ را دقیقا روی سر مرد ویلچرنشین و خودش گرفته و در کنار او در خیابان حرکت می‌کند. این کارگر که در کافی شاپ کار می‌کند عملی فراتر از وظیفه خود انجام داده و صحنه‌ای زیبا و انسان‌دوستانه را خلق می‌کند.


بیشتر بخوانید


رکس چاپمن، بسکتبالیست سابق آمریکایی این ویدئو را در توئیتر خود به اشتراک گذاشت. او در شرح این ویدئو نوشت: «ای مرد در کافه‌ای در دوبلین کار می‌کند، او فراتر از وظیفه خود به یک مشتری کمک کرد تا وی زیر باران خیس نشود.»

این ویدئو تاکنون بیش از ۵۳۴ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این صحنه‌ها در ایرلند عادی است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
اینجا هم تو مهد فرهنگ و تمدن وقتی یه معلول میره جایی که مناسب سازی نشده بجای کمک میگن چرا اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۲ تير ۱۴۰۰
بارووووووون
Iran (Islamic Republic of)
حسنا
۱۳:۰۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
ببین کار دنیا به کجا کشیده که یه کمک عادی چقدر عجیب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
عادی نبود ارزشمند و انسانی بوده.