ظرفیت تماشاگران ورزشگاه آزادی مهاباد به ۸ هزار نفر افزایش می‌یابد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: با اختصاص ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار، ظرفیت ورزشگاه آزادی این شهر به هشت هزار نفر افزایش می‌یابد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با تامین اعتبار احداث جایگاه ضلع شرقی ورزشگاه آزادی مهاباد، دستور برگزاری مناقصه مراحل ساخت جایگاه روبرو آغاز می‌شود.

او با اشاره به اینکه برای احداث این جایگاه ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، افزود: با اتمام این جایگاه ظرفیت ورزشگاه مهاباد از پنج هزار به هشت هزار نفر افزایش خواهد یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: همچنین در راستای تکمیل طرح بازسازی ورزشگاه مهاباد سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی سامانه روشنایی این ورزشگاه اختصاص یافته بود و مراحل نصب آن در حال انجام است.

مصطفی‌پور با بیان اینکه هم‌اکنون رقابت‌های فوتبال در رده‌های مختلف در این ورزشگاه برگزار می‌شود، اضافه کرد: طرح تجهیز و بازسازی ورزشگاه آزادی مهاباد و افزایش ظرفیت تماشاگران شهریور سال ۱۳۹۶ با اعتبار اولیه ۱۷۰ میلیارد ریال آغاز شده بود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.