فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۲۲ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال به ارزش تقریبی بالغ بر ۸ میلیارد ریال در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ"حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران کلانتری ۲۳ و ۱۶ با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه"ماینر" استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین در یک کارگاه حاشیه شهر و یک منزل مسکونی خالی از سکنه موضوع را بررسی و محل اعلام شده را شناسایی کردند.

او اضافه کرد:ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضایی طی ۲ عملیات مجزا از کارگاه و منزل مسکونی خالی از سکنه جمعا تعداد ۲۲ دستگاه ماینر قاچاق و لوازم مربوطه را کشف کردند.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر ۸ میلیارد ریال اعلام کرده اند بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.