معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: ۲ نفر از سارقان زورگیر در عظیمیه کرج که با شیوه‌های خاص وارد منزل شهروندان شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال با ارزش آن‌ها می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف منزل در منطقه عظیمیه کرج؛ بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ رسالت قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: در تحقیقات اولیه ماموران متوجه شدند که ۲ سارق جوان با معرفی خود به عنوان مامور برق وارد منازل شهروندان شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم با ارزش از جمله طلا، وجه نقد، گوشی همراه و لپ تاب کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ گودرزی گفت:  بلافاصله اقدامات پلیسی- اطلاعاتی ماموران آغاز و با بررسی جغرافیای جرم و شگرد سارقان، سارقان را در مدت زمانی کوتاه شناسایی کردند و با تحت نظر قرار دادن تحرکاتشان، آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او  با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهمان چندین قبضه سلاح سرد کشف شد، افزود: تاکنون سارقان به ۶ فقره سرقت منزل با شیوه زورگیری اعتراف کرده اند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان ارسال شده است.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.