نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام پروژه دانشکده پرستاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امروز در سفر وزیر بهداشت به آذربایجان غربی و با پیگیری محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای اتمام دانشکده پرستاری (پیراپزشکی سابق) مهاباد اختصاص یافت.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص این اعتبار، پروژه مذکور طی هفته‌های آتی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: دانشکده پرستاری مهاباد در زمینی به مساحت ۶ هکتار و ۷ هزارمتر مربع و زیربنای بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع تا حال حاضر حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه برداشته است که با اختصاص این ۱۰ میلیارد تومان، اعتبار تخصیصی به این پروژه به ۷۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

محمودزاده تصریح کرد: همچنین سه پروژه دیگر مهاباد به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر و نماینده مهاباد از جمله آزمایشگاه، ۲ دستگاه اکسیژن ساز و ۱ دستگاه سی تی اسکن بیمارستان مهاباد با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.