سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: ابتدا به کادر پزشکی، درمان و پرستاران خسته نباشید می گویم. در این شرایط سخت کارشان خیلی حساس و خطرناک است و برای آن‌ها آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم هرچه سریع‌تر شر این ویروس از سر مردم ایران کم شود و مدیریت بهتری داشته باشیم. تنها راه رهایی از ویروس کرونا، واکسیناسیون است که تا کنون انجام نشده است. امیدوارم مسئولان تمرکز بهتری داشته باشند.
 
گل محمدی ادامه داد: با تیمی بازی داریم که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و نشان داده مسنجم است. با حضور منصوریان تحول خوبی در آلومینیوم به وجود آمد و بازی‌های خوبی از این تیم دیده ام. فردا روز راحتی برای پرسپولیس نیست و باید بتوانیم جدا از دوندگی و ایجاد موقعیت برای رسیدن به پیروزی، تمرکز بالایی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد. البته شرایط سختی را سپری می‌کنیم. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند از سوی هر ۲ تیم باشیم.

در بازی رفت برابر آلومینیوم به خاطر اشتباهات واضح داوری باختیم 

گل‌محمدی درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم در دور رفت عنوان کرد: در آن بازی به دلیل اشتباهات واضح داوری باختیم. یک گلمان آفساید اعلام شد و زمانی که یک بر صفر جلو بودیم، باید یکی از بازیکنان حریف اخراج می‌شد؛ قبل از گل دوم آلومینیوم هم خطایی اتفاق نیفتاد، اما واقعا هیچ وقت این موضوع را در بوق و کرنا نکردیم و همیشه به تصمیمات داور احترام گذاشتیم.

برخی از تیم ها شلوغ کاری می کنند 

سرمربی پرسپولیس گفت: همیشه شرایط سخت داوری را درک می‌کنیم و این موضوع را می‌دانیم که داوران با حداقل دستمزد و حداکثر سختی کار تلاش می‌کنند. باید از همه آن‌ها تشکر کنم؛ علی رغم این که می‌دانیم برخی تیم‌ها از صحنه‌ای که آفساید بوده به گل رسیده اند و شلوغ‌کاری هم کردند. یک تیم دیگر نیز در ۲ بازی رفت و برگشتش مقابل آلومینیوم ۳ پنالتی به سود تیم آلومینیوم اعلام نشد؛ آن تیم در این ۲ بازی به یک برد و یک تساوی رسید و ۴ امتیاز کسب کرد. علی رغم این که تیم حریف می‌توانست امتیازات بیشتری به دست آورد.

هر تیمی جای پرسپولیس بود از هم می پاشید 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از ابتدای فصل مشکلاتمان شروع شد و به ویژه پس از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا این مشکلات به وجود آمدند. ما با تمام ناملایمات و اتفاقاتی که برای پرسپولیس رخ داد کارمان را شروع کرده، ادامه دادیم و توانستیم در نیم‌فصل اول خود را به عنوان قهرمان معرفی کنیم. اگر هر تیمی جای ما بود از هم می‌پاشید و این موضوع را صادقانه می‌گویم، اما بازیکنان ما و انرژی مثبت هواداران پرسپولیس را زنده کرده اند.

فشار مالی زیادی روی بازیکنان پرسپولیس است 

گل‌محمدی اضافه کرد: باید از تمام بازیکنانم تشکر کنم، با وجود تمام مشکلاتشان به ویژه در بحث مالی با تمام وجود کار کرده و زحمت کشیدند. بار سختی‌ها و مشکلات مالی باشگاه روی دوش بازیکنان بوده است. بدهی به برانکو، بودیمیر و سایر بدهی‌ها وجود داشته اند؛ هر چند این مسائل در ظاهر نباید به بازیکنان ربط داشته باشد، اما بیشترین فشار روی دوش بازیکنان بود و هنوز هم وجود دارد. امیدوارم باشگاه هم نسبت به این قضیه مقداری توجه بیشتری داشته باشد. می‌دانیم مشکلات وجود دارند و مسئولان پرسپولیس هم صبح تا شب کار می‌کنند، اما ادامه مشکلات ممکن است به تیم ضربه بزند.

متاسفانه اعتراض در فوتبال کشورمان باب شده است 

او درباره بیانیه‌نویسی برخی تیم‌ها و فضای مسمومی که از طریق تهمت‌زنی‌ها ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: متاسفانه در لیگ و فوتبال ما این موضوع باب و رایج شده است که هر تیمی بیشتر اعتراض و هوچی‌گری کند، امتیاز هم می‌گیرد. این مسئله در چند سال گذشته به ویژه یکی، ۲ سال اخیر خیلی باب شده است. جای این که تیم‌ها تمرکزشان روی فوتبال و تیم‌های خودشان باشد، مدام درباره این و آن صحبت می‌کنند. از مدیرعامل تا سرمربیان تیم‌ها، وقتی درباره تیم‌های دیگر حرف می‌زنند یعنی به طور حتم تمرکزشان روی تیم خودشان نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sasi57
۰۸:۰۸ ۱۹ تير ۱۴۰۰
یه سوزن بخودت بزن یه جوالدوز به بقیه آقای گل محمدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۸ تير ۱۴۰۰
اینم یه مدل هوچیگریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۸ تير ۱۴۰۰
آقای سرمربی لنگیا در مصاحبه مطبوعاتی حرفهایی زد ، تمام این اعمال و زفتارها از بازیکن های تیمش مانند کنعانی زاده ، حسینی ، کامیابی نیا ، لک و... در زمین بازی و خارج از زمین بطور مکرر شاهد و ناظر هستیم ، حالا آقا شاکی سایر تیمها شده است ، رو رو برم سنگ پای قزوینه !!!
آخرین اخبار