دغدغه روز/

بی‌توجهی شرکت‌های بیمه‌ای به ضرر و خسارت‌های شهروندان، در زمان قطعی برق!

بسیاری از شهروندان با توجه به قطعی‌های مکرر برق در روز‌های اخیر از برخی خدمات رسانی برخی از شرکت‌های بیمه‌ای گلایه‌مند هستند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که آغاز فصل گرما با قطعی‌های پراکنده برق همراه می‌شود و در این سال‌ها معمولا جداول قطعی برق هم از پیش اعلام می‌شد، اما در چند روز گذشته پایتخت ایران و بسیاری از شهر‌ها با قطعی‌های ناگهانی برق روبه‌رو شدند.

پیامد‌های قطعی این روز‌های برق فقط از کار افتادن وسایل سرمایشی، بانک ها، ادارات و بی‌آبی مردم نیست و هزینه‌هایی هم که به صنایع، تولیدکننده‌ها و کسبه تحمیل می‌شود، بسیار قابل تامل است. این قطعی برق به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی افزایش پیدا کرده و باعث افزایش مصرف برق در روزهای اخیر شده است.

اما با توجه به قطعی‌های مکرر این انرژی برخی از شرکت‌های بیمه‌ای علی رغم اعمال شدن حق بیمه در قبض برق در خدمات رسانی بسیار ضعیف عمل می‌کنند و این موضوع باعث گلایه شهروندان شده است.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و درود به دلیل قطع و وصل مکرر برق و نوسانات شدید برق در هرمزگان شهر بندرلنگه ٍ هرچند که این مشکل مختص شهر خاصی نیست و تقریبا کل ایران این مشکل رو دارند. با توجه به این موضوع و سوختن مکرر وسایل برقی منزل معضلی شده برای مردم برخی از شرکت‌های بیمه‌ای متاسفانه با وجود اعمال شدن حق بیمه تو قبض برق هیچ گونه خدماتی انجام نداده و یا اصلا پیگیری نمی‌کنند بنده الان بیشتر از یک ماهه درخواست ثبت کردم، ولی تا به امروز هیچ گونه پاسخی دریافت نکردم و اصلا هنوز بررسی نشده درخواست. لطفا این موضوع رو پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار