فغفوری گفت: پارسال ۱۱۴ مورد تسهیلات به میزان هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان زنجان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای تداوم حمایت از بنگاه‌های اقتصادی فعال و تکمیل و راه اندازی پروژه‌های در دست اجرا ثبت نام و پرداخت تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام استان زنجان آغاز شده است.

او افزود: تمام بنگاه‌های اقتصادی استان زنجان با طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد برای دریافت تسهیلات جهت تکمیل پروژه خود می‌توانند در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده و تسهیلات لازم را دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه سود این تسهیلات ۱۸ درصد است، گفت: مدت بازپرداخت آن برای تسهیلات سرمایه در گردش یکساله و برای تسهیلات ثابت ۶۰ ماه است.

فغفوری با بیان اینکه پارسال ۱۱۴ مورد تسهیلات به میزان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به فعالان حوزه تولید استان زنجان پرداخت شد، افزود: استان زنجان در زمینه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید رتبه سوم کشوری را از آن خود کرد.

اوبه عملکرد موفق استان زنجان در زمینه اجرای برنامه مربوط به نهضت تولید داخل در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هدف گذاری پارسال در راستای نهضت ساخت داخل برای استان زنجان به ارزش ۶۶ میلیون دلار بود که این رقم در پایان سال گذشته به بیش ا ز ۱۶۲ دلار میلیون رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.