نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم زهره شکری مادر گرانقدر شهید والامقام حسین پورنجف را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت مرحومه حاجیه خانم زهره شکری مادر گرانقدر شهید والامقام حسین پورنجف غواص دلیر روز‌های سخت جنگ موجب تاثر و تالم فراوان شد.

شیرزنان ایران عزیز اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند که در دامان خود فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراق شان، چون کوه ایستادند. امروز عزت، سربلندی و دوام میهن عزیزمان را مدیون این چنین عزیزانی هستیم. یکی از فرزندانش شهید و چند نفر دیگر به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند و تاریخ ایثار و از جان گذشتگی‌شان را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضایعه فراق این بانوی مکرمه را به مردم غیور استان؛ خانواده‌های معظم ایثارگران و به ویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای آن مادر فداکار رحمت واسعه‌ الهی آرزومندم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان  آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.