اسامی برگزیدگان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فرهنگسرا‌های شهرداری شیراز همزمان با ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرهنگسرا‌های شهرداری شیراز در راستای برنامه‌های شبکه کودکان دوستدار کتاب شیراز و پایتخت کتاب ایران، ۱۳ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان را راه‌اندازی کردند که در جام باشگاه‌های کتابخوانی ایران نیز ثبت شده اند.

کتاب‌های این باشگاه‌ها توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و و ورزشی تهیه شد و از طریق تسهیلگران که از کارکنان مراکر فرهنگی این سازمان هستند در اختیار اعضای باشگاه قرار گرفت.

 مجموعاً ۱۲۴ کودک و نوجوان شیرازی به عضویت این باشگاه‌ها در آمده‌اند که به همه ان‌ها لوح پیوستن به شبکه کودکان دوستدار کتاب شیراز اهداء می‌شود.

بیش از ۷۰ اثر در بخش ویدئو معرفی کتاب و نامه به نویسندگان در این باشگاه‌ها تولید شد که دبیرخانه دائمی ترویج کتابخوانی شیراز مستقر در فرهنگسرای کتاب از میان آن‌ها اسامی برگزیدگان را اعلام کرد.

مهراد مرادی و منا خزاعى از باشگاه مثبت اندیشان فرهنگسرای علوی، مبینا رستگار از باشگاه نیایش فرهنگسرای نیایش، غزل قاسمی از باشگاه جوان فرهنگسرای جوان و پرنیا دقیق از باشگاه ایران زمین فرهنگسرای کتاب در بخش نامه به نویسندگان انتخاب شدند.

در بخش ویدئوی تولید محتوا نیز سیاوش رجبی از باشگاه کتابخوانی پرتو فرهنگسراى پرتو، پرستو چارهاز باشگاه کتابخوانی شهید مطهری فرهنگسراى مطهرى، ریحانه رحیم پور از بتاشگاه کتایخوانی جوان فرهنگسراى جوان، باران جمشیدى از باشگاه کتابخوانی کودکان لاله فرهنگسرای لاله، فاطمه نادرى و الناز زارع از باشگاه مثبت اندیشان فرهنگسرای علوی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار