تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری یک بر صفر مقابل برزیل در فینال کوپا آمریکا، پس از ۲۸ سال قهرمان یک تورنمنت بزرگ شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری یک بر صفر مقابل برزیل قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۲۱ شد. این اولین قهرمانی آرژانتین بعد از ۲۸ سال بود. 

آخرین قهرمانی آرژانتین در یک تورنمنت بزرگ (جام جهانی - کوپا آمریکا) در کوپا آمریکای سال ۱۹۹۳ رقم خورده بود.

تک گل آرژانتین در بازی فینال کوپا آمریکا مقابل برزیل را «آنخل دی ماریا» در دقیقه ۲۲ بازی به ثمر رساند.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیال فوتبال در پایان این رقابت‌ها به عنوان برترین بازیکن کوپا آمریکا انتخاب شد.

دیدار فینال چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال  جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمریکا ۲۰۲۱)، بامداد امروز یکشنبه از ساعت ۴:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیروی برزیل برگزار شد.

علاوه بر قهرمانی آرژانتین، دیگر اتفاق مهم این بازی، شکستن طلسم شکست‌ناپذیری برزیل در ورزشگاه ماراکانا بود.

پس از این بازی مسی با کسب اولین افتخار ملی خود در ۳۴ سالگی در خانه دشمن همیشگی آرژانتین گریست.

فیلم خلاصه بازی دیدار آرژانتین - برزیل

فیلمی از لحظه اهدای جام قهرمانی کوپا آمریکا به تیم ملی آرژانتین


بیشتر بخوانید
تیم فوتبال برزیل به دنبال ۲ رقمی کردن قهرمانی‌های خود در کوپا آمریکا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۰ تير ۱۴۰۰
آرژانتین ضد فوتبال و خشن بازی کرد و هروقت نیمار پا به توپ میشد چنان با جفت پا روی او خطا می‌کردند که هر کسی دیگه بود باید زمین بازی رو ترک میکرد، داور فقط به کارت زرد پسنده میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۰ تير ۱۴۰۰
چه عجب ؟!؟!
بالاخره مسی تونست یه کاپ ملی بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۰ تير ۱۴۰۰
عملکرد مسی : آقای گل بازیها،بهترین پاسور بازیها،بیشترین شوت به دروازه،بیشترین موقعیت سازی،بیشترین گل پشت محوطه،بیشترین دریبل،بالاترین میانگین نمره.
Germany
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۰ تير ۱۴۰۰
نه اینکه پنالدو هزاران جام گوناگون رو ملی بالای سر برده اگه لگد کردن بازوبند کاپیتانی کاپ ملی داره بگید ما هم مطلع بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۰ تير ۱۴۰۰
قیافه ی سه دسته افراد دیدنیه.1) رونالدو ۲) رونالدوفن ها ۳)رئیس جمهور برزیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۰ تير ۱۴۰۰
پیروزی آرژانتین درخانه حریف بر نزول مستمر فوتبال برزیل مهر تایید زد و نشان داد برزیل در فوتبال ۳۰ سال عقبگرد داشته است و دلیل این حرف حضور بازیکنان تحمیلی برتیم ملی برزیل است بازیکنانی چاق وپفکی ناکارآمد وبازیکنانی که نه درخط حمله کارایی داشتند ونه درخط دفاع و فوتبالی لاکپشتی ومحافظه کار داشتند وحتی پیروزیهای برزیل در بازیهای قبلی هم درحد نتیجه گرایی وبردهای خفیف بود و این نشان میدهد درفوتبال برزیل هم مفاسد گسترش یافته ومافیاها بازیکنان را برتیم ملی تحمیل می کنند واگر برزیل نیمار را نداشته باشد تیم برزیل درحد یک تیم درجه ۳ آسیا خواهد بود. ازطرفی برزیل خوش اخلاق ودوست داشتنی ومهربان درعرصه های جهانی به یک برزیل خشن بی کیفیت تبدیل شده که معلوم نیست بازیکنانش ازچه کانال مریضی وارد تیم ملی برزیل شده اند گرچه آنها درتکنیکهای فردی گاه وگداری ریشه فوتبال برزیلی رانشان می دادند ولی باید گفت تاکتیک شوم دفاع همه جانبه وحمله همه جانبه که یک سبک فوتبال کثیف ایتالیایی است به تمام دنبا گسترش یافته ونتیجه پرستی ،فوتبال رابه کارزار سیاست و ناجوانمردی تبدیل نموده است. امروز برزیل بخاطر مسی به آرژانتین باخت وگل برزیل هم خیلی سختگیرانه افساید اعلام شد وداورها زیادهوای برزیل را نداشتند ویک پنارتی ۵۰ درصد هم برای برزیل گرفته نشد. ولی بزیل هم تیم قدرتمند قدیمی نبود که هرتاکتبکی را نابود کند واسیربختک دفاع سرسختانه آرژانتین بود اگر نحوه گزینش بازیکنان تیم ملی برزیل مانند آرژانتین بود و مافیاها درآن دخالت نداشتند همه میدیدند که برزیل چقدر منطقی وپرقدرت وپرتوان وخوش برخورد بود و کسی درتیم سیاه لشکر نبود. این تیم برزیل تا ۱۰۰۰ سال دیگر هم قهرمان نمی شود چون خیلی ازبازیکنانش به درد ورزش زیبایی اندام می خورند و استعداد ذاتی فوتبال متوسطی دارند و برای همین این تیم درطی همه بازیها اینهمه کند و نتیجه گرا وترسو بازی می کرد وفوتبالش چنگی به دل نمی زد یعنی این تیم حتی درپیروز شدنها هم تیم قابل توجه نبود و برای رسیدن به فینال دیوارچینی کرد نه فوتبال.بهرجهت برای فوتبال مرده برزیل باید گریست وبرای همیشه باید فاتحه برزیل راخواند. براستی گسترش انواع مفاسد دربین رهبران ومردم همه کشورها زندگی رابه یک جهنم تاسف بار بی عدالتی ها ومصیبتها مبدل ساخته ودردنیا دیگر هیچ چیز برای لذت بردن از زندگی وجود ندارد و لایق چنین بشریت درعصرحاضر مرگهای جمعی کرونایی وبدترازکروناست که درآینده نزدیک حادث می شود زیرا هرسلامی علیکی دارد وهر ناسپاسی وکفر ورزی بدترین عذاب را درپی دارد و رفتار زشت انسانهای امروزی یک به یک ازهمه چیز جواب خواهد گرفت به قول شاعر چوبد کردی مباش ایمن زآفات که واجب شد طبیعت را مکافات.
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۱:۰۳ ۲۰ تير ۱۴۰۰
مقاله isiنوشتی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
JAVAD HOSEINI
۱۲:۵۷ ۲۰ تير ۱۴۰۰
پنارتي نه داداش پنالتي
Germany
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۰ تير ۱۴۰۰
یک پنالتی ۶۰ درصد روی مسی هم گرفته نشد
Germany
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۰ تير ۱۴۰۰
عملیات روکشی پنالدو فن ها
آخرین اخبار