همتی گفت :در طول هفته بهزیستی ۲۸۷ طرح اشتغالزایی مددجویان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  زهرا همتی مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: به مناسبت هفته بهزیستی ویژه برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده که از ۲۲ تا ۲۸ تیرماه  در مناطق مختلف استان اجرا خواهند شد.

او غبارروبی مزار شهدا، رایگان شدن خدمات توانبخشی و مشاوره برای عموم در طول هفته بهزیستی، دیدار با مسئولان استان، حضور در برنامه‌های صدا و سیما، نشست خبری، تور رسانه ای، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، تقدیر از مددجویان موفق و زنان سرپرست خانوار، تقدیر از افراد خیر، افتتاح طرح‌های اشتغال و مانور اورژانس اجتماعی را از جمله این مناسبت‌ها عنوان کرد.

همتی از واگذاری ۱۳۸ واحد مسکونی مددجویان در طول این هفته خبر داد و بیان کرد : همچنین دو مرکز مشاوره، گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار، طرح کاهش آسیب بهبود یافتگان، مرکز غربالگری معتادان متجاهر نیز در طول هفته بهزیستی افتتاح و راه اندازی خواهند شد.

مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: در طول هفته بهزیستی امسال در مجموع ۲۸۷ طرح اشتغالزایی مددجویان در شهرستان‌های ایلام، چرداول، دره شهر، مهران، بدره و دهلران افتتاح خواهد شد.

او اضافه کرد : برنامه‌های هفته بهزیستی امسال با شعار بهزیستی در گام دوم، هوشمند سازی، محله محوری، سلامت اجتماعی در خانواده برگزار می شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.