سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به ۶ هزار و ۹۸۵ نفر در سه ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس انوری آذر، سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از این تعداد ۱۷۵ نفر از واحد توانبخشی، ۶ هزار و ۶۲۰ نفر از داروخانه این جمعیت و ۲۴ نفر از واحد دندانپزشکی خدمات دریافت کرده اند.

او ادامه داد: در بخش ارتوپدی فنی توانبخشی خدماتی از قبیل ساخت کفش طبی، کفش و صندل، کفی چرمی، ارتز دست، ستون فقرات، بریس کوتاه، برس بلند، اسپیلنت و پروتز مکانیکی دست، پروتز بالای زانو و پروتز زیر زانو ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این که در این مدت ۱۳۲ نفر برای فیزیوتراپی به مرکز فیزیوتراپی این معاونت مراجعه کرده اند، ادامه داد: یک هزار و ۲ جلسه خدمات فیزیوتراپی به این افراد ارائه شده است.

انوری آذر با اشاره به اینکه ۳۴ نفر در قالب ۹۲ جلسه از خدمات مرکز کار درمانی و گفتار درمانی بهره‌مند شده اند، تصریح کرد: واکسیناسیون ۲۸۰ نفر از پرسنل و نجاتگران این جمعیت برای پیشگیری از کرونا نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.