درخشان: پرسپولیس با بردن آلومینیوم آماده بازی دربی شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیروزی سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم پرسپولیس بازی خوبی را در نیمه اول ارائه کرد و به ۲ گل دست یافت و حاشیه امنیت برای خود ایجاد کرد. البته سرخپوشان در نیمه دوم ریسک نکردند و توپ را به حریف دادند و بازی را اداره کردند و نیم نگاهی هم به دنبال افزایش گل‌های خود داشتند.

او ادامه داد: به نظرم کنترل بازی به خصوص در خط دفاعی پرسپولیس به نحو احسن انجام شد و سرخپوشان پایتخت با کسب ۳ امتیاز بازی با روحیه بهتری آماده  دربی  پایتخت شدند.

درخشان درباره عملکرد حامد لک دروازه بان پرسپولیس گفت: به نظرم لک نباید برابر مهاجم آلومینیوم ریسک می‌کرد و او باید حواسش را جمع کند و این بار مهاجم آلومینیوم نتوانست از اشتباه لک بهره ببرد، اما دفعه بعد امکان گل خوردن دروازه بان پرسپولیس وجود دارد. لک دروازه بان خوبی است، اما نباید این اشتباهات را تکرار کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره نبود سید جلال حسینی در بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: به هر حال بازیکنان جوان هم باید فرصت بازی کردن داشته باشند تا هر زمان که پرسپولیس نیاز داشت در نهایت بتوانند کمک حال تیم خود باشند.

او درباره اظهارات گل محمدی علیه استقلالی‌ها قبل از بازی دربی گفت: به نظرم مربیان به جای  صحبت کردن  بهتر است تمرکزشان  را معطوف به تیم خود کرده و بازیکنان را آماده مسابقات کنند.  برخی از مربیان سوژه به خبرنگاران می‌دهند و این موضوع باعث می‌شود که نتوانند  خود را کنترل کنند.

درخشان درباره بازی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی اظهار کرد: هر ۲ تیم بازی‌های خود را پیروز شدند و شرایط خوبی دارند. امیدوارم یک بازی منطقی و به دور از جنجال و حاشیه از سوی ۲ تیم مشاهده کنیم تا هواداران از این بازی لذت ببرند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان می‌توانند پنجمین قهرمانی را کسب کنند، گفت: به نظرم قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست و همه چیز در اختیار سرخپوشان است و آن‌ها با دست خودشان می‌توانند جام قهرمانی را بالا ببرند یا از دست بدهند. تیم پرسپولیس شرایط ایده آلی دارد و بازیکنان این تیم باید فکر و ذکرشان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار