منصورعلوانی، از پاکسازی بیشتر خیابان های شهرستان خرمشهر با بازگشت دوباره کارگران به کار خود خبر داد.

منصور علوانی ، شهردار خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، گفت: با واریز دو و نیم میلیارد به حساب شهرداری از سوی استان خوزستان و اختصاص یافتن آن به کارگران این اداره، بخشی از معوقات آنان پرداخت شد و با برگشت دوباره ی کارگران به کار خود بیشتر خیابان های خرمشهر پاکسازی شدند.

او با اعلام ادامه دار بودن روند پاکسازی خیابان های شهر افزود: پیگیری های جدی از سوی استانداری، فرمانداری و شهرداری در حال انجام است و قرار است اعتباراتی از سوی آلایندگی و ارزش افزوده و همچنین مطالبات اداره بندر دریافت شود که در صورت دریافت شدن آن باقی مانده مطالبات کارگران نیز پرداخت خواهد شد.

خاک و نخاله های ساختمانی مهمان ناخوانده ی خیابان های خرمشهر

علوانی در خصوص خاک و نخاله های ساختمانی موجود در خیابان های خرمشهر ادامه داد: مقداری از این نخاله ها مربوط به حفاری های شرکت آب و فاضلاب است که با وجود شکایت از این موضوع به همراه شورای اسلامی شهر در دادستانی و پیگیری این ماجرا از طریق استان و همچنین با توجه به مجری طرح بودن اداره آبفا باید خود برای جمع آوری این نخاله اقدام کند.

او در پایان ساخت و سازهای غیرمجاز و وجود زمین های خالی فراوان در سطح شهرستان خرمشهر را از دیگر عوامل وجود این خاک  و نخاله ها در خیابان های شهر دانست.

انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.